Каталог файлов
2020-08-26, 10:36 AM | |
Анкета вивчення мотивації навчання школярів 4-7 класи.
Дорогий друже! Уважно прочитай кожну незакінчену пропозицію і запропоновані варіанти відповідей до неї. Обери для закінчення пропозиції 2 варіанти із запропонованих відповідей, самі справедливі та дійсні по відношенню до тебе. Вибрані відповіді познач у бланку. 1. Я намагаюся вчитися краще, щоб а) отримати гарну оцінку; (О) б) наш клас був кращим та мене всі хвалили; (П) в) приносити більше користі людям у майбутньому; (С) г) мені купували гарні, дорогі речі; (З) д) що б у мене було більше часу для ігор і розваг; (І) ж) що б я більше знав і був освіченою людиною.(Н) 2. Навчання в школі і знання необхідні мені для: а) саморозвитку, що б багато знати та вміти; (Н) б) отримувати надалі багато грошей; (С) в) що б мене поважали та цінували оточуючі; (П) г) бути кращим в класі; (О) д) що б перемагати в іграх і змаганнях; (І) ж) що б мати красиві речі.(З) 3. Якщо я отримую гарну оцінку, мені найбільше подобається те, що ... а) у мене гарна оцінка; (О); б) мої товариші, вчителька та батьки будуть мною задоволені; (П) в) я не буду тягнути клас назад. (С) г) мене не каратимуть;(З) д) мені нададуть більше часу для ігор; ( І ) ж) я добре знаю навчальний матеріал; (Н) 4. Мені подобається, коли мене хвалять за ... а) виконання домашнього завдання; (Н) б) гарну роботу на уроці; (С) в) мої особисті риси характеру; (П) г) гарні оцінки; (О) д) за активну роботу в команді;( І) ж) мій зовнішній вигляд (З). 5. Моя мета на уроці ... а) отримувати гарні оцінки.(О) б) слухати, запам'ятовувати все та відповідати, що б мене похвалили; П в) уважно слухати вчителя; (С) г) що б мене не сварили; (З) д) сидіти тихо, як миша; (І) ж) засвоювати новий матеріал; (Н) 6. Найцікавіше на уроці - це ... а) вивчення нової теми, цікаві завдання; (Н) б) спілкування з друзями; (С) в) робота в групі з однокласниками; (П) г) відповідати біля дошки та отримувати оцінки. (О) д) різні ігри та шаради ; (І) ж) показати себе на уроці, що б мене помітили; (З) 7. Я вивчаю матеріал сумлінно, якщо ... а) мені треба виправити двійку. (О) б) він мені подобається і я його розумію;( П) в) це підніме рейтинг класу; (С) г) мене не змушують вивчати цей предмет; (З) д) він легкий і там можна пограти; (І) ж) він мені знадобиться в майбутньому; (Н) 8. Я більш активно працюю на заняттях, якщо ... а) хочу більше дізнатися з цієї теми; (Н) б) досліджуваний матеріал мені знадобиться в подальшому житті; (С) в) мені цікаво виконувати цю роботу; (П) г) мені потрібна висока відмітка; (О) д) хочу, щоб мене брали до себе в команду; (І) ж) очікую похвали від дорослих. (З) 9. Мій успіх у виконанні завдань на уроці залежить від ... а) зацікавленості в оцінці; (О) б) моєї уваги до пояснення навчального матеріалу вчителем; (П) в) від моїх товаришів та класу в цілому; (С) г) мого настрою; (З) д) мого везіння; (І) ж) моїх здібносте. (Н) 10. Якщо навчальний матеріал мені не зрозумілий (важкий для мене), то я ... а) згадую пояснення вчителя і переглядаю записи, зроблені на уроці; (Н) б) вдаюся до допомоги товаришів; (С) в) сподіваюся на допомогу дорослих; П г) намагаюся розібратися, що б не отримати погану оцінку; (О) д) трохи пограю, відпочину і спробую ще; (І) ж) нічого не роблю і мирюся з ситуацією; (З) Інтерпретація анкети. Навчальний мотив -5 балів; Соціальний мотив – 4 бали; Позиційний мотив –3 бали; Оцінковий мотив – 2 бали; Ігровий мотив - 1 бал; Зовнішній мотив – 0 балів. Зовнішній - власного бажання ходити в школу дитина не проявляє, школу він відвідує тільки з примусу. Навчальний - дитині подобається вчитися, подобається відвідувати школу. Ігровий - в школі дитині подобається тільки грати, гуляти, спілкуватися з дітьми. Позиційний - дитина ходить в школу не для того, щоб опановувати навчальною діяльністю, а для того, щоб відчути себе дорослим, підвищити свій статус в очах дітей і дорослих. Соціальний - дитина ходить в школу не для того, щоб бути освіченим, дізнаватися щось нове, а тому, що знає: вчитися треба, щоб в майбутньому отримати професію, - так кажуть батьки. Відмітка - дитина ходить в школу, щоб заробляти п'ятірки, за які хвалять батьки і вчитель. Всі бали підсумовуються та переводяться в певні рівні мотивації: I рівень - 80-90 сума балів за анкетою; II рівень - 65-79 б. III рівень - 40-64 б. IV рівень - 20-39 б. V рівень - 5—19 б. Рівні мотивації школярів: I - дуже високий рівень мотивації навчання; II - високий рівень мотивації навчання; III - нормальний (середній) рівень мотивації навчання; IV - знижений рівень мотивації навчання; V - низький рівень мотивації навчання. | |
| |
Переглядів: 1464 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |