П`ятниця, 2024-05-03, 5:21 AM
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайт шкільного психолога Кравець Тетяни Віталіївни

Каталог файлов


Анкета вивчення мотивації навчання школярів 4-7 класи
2020-08-26, 10:36 AM
Анкета вивчення мотивації навчання школярів 4-7 класи.

Дорогий друже!

Уважно прочитай кожну незакінчену пропозицію і запропоновані варіанти відповідей до неї. Обери для закінчення пропозиції 2 варіанти із запропонованих відповідей, самі справедливі та дійсні по відношенню до тебе. Вибрані відповіді познач у бланку.

1. Я намагаюся вчитися краще, щоб

а) отримати гарну оцінку; (О)

б) наш клас був кращим та мене всі хвалили; (П)

в) приносити більше користі людям у майбутньому; (С)

г) мені купували гарні, дорогі речі; (З)

д) що б у мене було більше часу для ігор і розваг; (І)

ж) що б я більше знав і був освіченою людиною.(Н)

2. Навчання в школі і знання необхідні мені для:

а) саморозвитку, що б багато знати та вміти; (Н)

б) отримувати надалі багато грошей; (С)

в) що б мене поважали та цінували оточуючі; (П)

г) бути кращим в класі; (О)

д) що б перемагати в іграх і змаганнях; (І)

ж) що б мати красиві речі.(З)

3. Якщо я отримую гарну оцінку, мені найбільше подобається те, що ...

а) у мене гарна оцінка; (О);

б) мої товариші, вчителька та батьки будуть мною задоволені; (П)

в) я не буду тягнути клас назад. (С)

г) мене не каратимуть;(З)

д) мені нададуть більше часу для ігор; ( І )

ж) я добре знаю навчальний матеріал; (Н)

4. Мені подобається, коли мене хвалять за ...

а) виконання домашнього завдання; (Н)

б) гарну роботу на уроці; (С)

в) мої особисті риси характеру; (П)

г) гарні оцінки; (О)

д) за активну роботу в команді;( І)

ж) мій зовнішній вигляд (З).

5. Моя мета на уроці ...

а) отримувати гарні оцінки.(О)

б) слухати, запам'ятовувати все та відповідати, що б мене похвалили; П

в) уважно слухати вчителя; (С)

г) що б мене не сварили; (З)

д) сидіти тихо, як миша; (І)

ж) засвоювати новий матеріал; (Н)

6. Найцікавіше на уроці - це ...

а) вивчення нової теми, цікаві завдання; (Н)

б) спілкування з друзями; (С)

в) робота в групі з однокласниками; (П)

г) відповідати біля дошки та отримувати оцінки. (О)

д) різні ігри та шаради ; (І)

ж) показати себе на уроці, що б мене помітили; (З)

7. Я вивчаю матеріал сумлінно, якщо ...

а) мені треба виправити двійку. (О)

б) він мені подобається і я його розумію;( П)

в) це підніме рейтинг класу; (С)

г) мене не змушують вивчати цей предмет; (З)

д) він легкий і там можна пограти; (І)

ж) він мені знадобиться в майбутньому; (Н)

8. Я більш активно працюю на заняттях, якщо ...

а) хочу більше дізнатися з цієї теми; (Н)

б) досліджуваний матеріал мені знадобиться в подальшому житті; (С)

в) мені цікаво виконувати цю роботу; (П)

г) мені потрібна висока відмітка; (О)

д) хочу, щоб мене брали до себе в команду; (І)

ж) очікую похвали від дорослих. (З)

9. Мій успіх у виконанні завдань на уроці залежить від ...

а) зацікавленості в оцінці; (О)

б) моєї уваги до пояснення навчального матеріалу вчителем; (П)

в) від моїх товаришів та класу в цілому; (С)

г) мого настрою; (З)

д) мого везіння; (І)

ж) моїх здібносте. (Н)

10. Якщо навчальний матеріал мені не зрозумілий (важкий для мене), то я ...

а) згадую пояснення вчителя і переглядаю записи, зроблені на уроці; (Н)

б) вдаюся до допомоги товаришів; (С)

в) сподіваюся на допомогу дорослих; П

г) намагаюся розібратися, що б не отримати погану оцінку; (О)

д) трохи пограю, відпочину і спробую ще; (І)

ж) нічого не роблю і мирюся з ситуацією; (З)

Інтерпретація анкети.

Навчальний мотив -5 балів;

Соціальний мотив – 4 бали;

Позиційний мотив –3 бали;

Оцінковий мотив – 2 бали;

Ігровий мотив - 1 бал;

Зовнішній мотив – 0 балів.

Зовнішній - власного бажання ходити в школу дитина не проявляє, школу він відвідує тільки з примусу.

Навчальний - дитині подобається вчитися, подобається відвідувати школу.

Ігровий - в школі дитині подобається тільки грати, гуляти, спілкуватися з дітьми.

Позиційний - дитина ходить в школу не для того, щоб опановувати навчальною діяльністю, а для того, щоб відчути себе дорослим, підвищити свій статус в очах дітей і дорослих.

Соціальний - дитина ходить в школу не для того, щоб бути освіченим, дізнаватися щось нове, а тому, що знає: вчитися треба, щоб в майбутньому отримати професію, - так кажуть батьки.

Відмітка - дитина ходить в школу, щоб заробляти п'ятірки, за які хвалять батьки і вчитель.

Всі бали підсумовуються та переводяться в певні рівні мотивації:

 I рівень -  80-90 сума балів за анкетою;

II рівень -  65-79 б.

III рівень -  40-64 б.

IV рівень -  20-39 б.

V рівень -  5—19 б.

Рівні мотивації школярів:

I - дуже високий рівень мотивації навчання;

II - високий рівень мотивації навчання;

III - нормальний (середній) рівень мотивації навчання;

IV - знижений рівень мотивації навчання;

V - низький рівень мотивації навчання.

Категорія: Діагностичний матеріал | Додав: tatiana-kravec
Переглядів: 1464 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar