Четвер, 2024-05-02, 10:00 PM
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайт шкільного психолога Кравець Тетяни Віталіївни

Каталог файлов


Методика вивчення шкільної мотивації учнів початкових класів
2016-02-05, 12:39 PM

                Методика вивчення шкільної мотивації учнів початкових класів

Для скринінгового оцінювання рівня шкільної мотивації Н.Г.Лусканова пропонує також спеціальну анкету, відповіді на 10 питань якої оцінюються від 0 до 3 балів

(негативна відповідь 0 балів, нейтральна — 1 бал, позитивна — 3 бали).

Запитання анкети:

1. Тобі подобається у школі чи не дуже?

2. Вранці, коли ти прокидаєшся, ти завжди з радістю йдеш до школи чи тобі хочеться залишитися вдома?

3. Якби вчитель сказав, що завтра в школу не обов'язково йти всім учням, то ти б не прийшов до школи?

4. Тобі подобається, коли у вас відміняються які-небудь уроки?

5. Чи хотів би ти, щоб не задавали домашніх завдань?

6. Чи хотів би ти, щоб у школі залишилися тільки перерви?

7. Чи часто ти розповідаєш про школу батькам?

8. Чи хотів би ти, щоб у тебе був менш вимогливий учитель?

9. У тебе в класі багато друзів?

10. Тобі подобаються твої однокласники?

Учні, які набрали

25—30 балів, характеризуються високим рівнем шкільної адаптації,

20—24 бали характерні для середньої норми,

15—19 балів вказують на зовнішню мотивацію,

10— 14 балів свідчать про низьку шкільну мотивацію і

нижче 10 балів — про негативне ставлення до школи, шкільну дез­адаптацію.

Категорія: Діагностичний матеріал | Додав: tatiana-kravec
Переглядів: 1333 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar