П`ятниця, 2024-05-17, 2:47 PM
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайт шкільного психолога Кравець Тетяни Віталіївни

Каталог файлов


Методика визначення пізнавальних інтересів „Карта інтересів”
2016-02-05, 11:47 AM

Методика визначення пізнавальних інтересів „Карта інтересів”.

Інструкція випробуваному. Дайте, будь-ласка, відповіді на запитання. Перед тим як відповісти на кожне запитання, подумайте, як дати найбільш точну відповідь. Якщо Ви не раз переконувались, що дуже любите і Вам подобається те, про що запитують, то в бланку відповідей у графі під номером запитання, поставте два плюси. Якщо просто подобається (любите) - один плюс, якщо не знаєте (коливаєтесь) - нуль, якщо не подобається, не любите - мінус, якщо дуже не подобається - два мінуси.

Відповідайте на кожний пункт, не пропускаючи жодного. Якщо у Вас виникають запитання, відразу їх задавайте . Час на заповнення листа відповідей не обмежується.

Бланк запитань

Чи любите Ви, хотіли б Ви, чи подобається Вам?

1. Уроки фізики.

2. Уроки математики.

3. Уроки хімії.

4. Читати книжки або статті з астрономії.

5. Читати літературу по біології.

6. Читати про досліди на тваринах.

7. Читати про сільськогосподарські рослини і тварини.

8. Читати про ліси і парки.

9. Читати про твори класиків світової літератури.

10. Читати газети, журнали, дивитися телепередачі, слухати радіо.

11. Уроки історії.

12. Відвідувати театри, музеї, художні виставки.

13. Читати про геологічні експедиції.

14. Читати про різні країни, їх економіку, державний устрій.

15. Організовувати друзів на виконання певної роботи, керувати ними.

16. Читати про роботу міліції.

17. Читати про моряків, льотчиків.

18. Читати про роботу вихователя, вчителя.

19. Знайомитися з будовою і роботою верстатів.

20. Готувати обіди.

21. Читати про будівельників.

22. Турбуватися про порядок і затишок приміщення, у якому ви живете, навчаєтесь, працюєте.

23. Читати про досягнення техніки (наприклад, журнал „Техніка молоді”, „Юний технік” і т. ін.).

24. Знайомитись із будовою побутових електроприладів і радіоприладів.

25. Читати науково-популярну літературу про відкриття у фізиці.

26. Читати науково-популярну літературу про математику.

27. Дізнаватися про нові досягнення в галузі хімії (з журналів, радіопередач, телепередач і т.п.).

28. Дивитися телепередачі про космонавтів.

29. Вивчати біологію.

30. Цікавитися причинами й засобами лікування хвороб.

31. Вивчати ботаніку.

32. Проводити час у лісі.

33. Читати літературно-критичні статті.

34. Брати участь у громадській роботі.

35. Читати науково-популярну літературу про математику.

36. Слухати симфонічну музику.

37. Дізнаватися про нові родовища корисних копалин.

38. Дізнаватися про географічні відкриття.

39. Обговорювати поточні справи й події.

40. Встановлювати дисципліну серед ровесників.

41. Подорожувати по країні.

42. Пояснювати учням, як розв’язувати складні завдання, як правильно складати речення.

43. Вивчати призначення інструментів.

44. Відвідувати уроки обслуговуючої праці.

45. Дізнаватися про нові досягнення в галузі будівництва.

46. Відвідувати фабрики, підприємства.

47. Знайомитися з будовою механізмів, машин.

48. Читати статті в журналах про досягнення в галузі радіотехніки.

49. Пізнавати нові фізичні явища.

50. Розв’язувати складні математичні задачі.

51. Проводити досліди з хімії, слідкувати за перебігом хімічних реакцій.

52. Спостерігати за небесними світилами.

53. Вести спостереження за рослинами.

54. Робити перев’язки, надавати першу медичну допомогу.

55. Вирощувати тварин і доглядати за ними.

56. Збирати гербарії.

57. Писати розповіді і вірші.

58. Спостерігати за поведінкою і життям людей.

59. Брати участь у роботі історичного гуртка, розшукувати матеріали, що свідчать про події минулого.

60. Декламувати, співати в хорі, виступати на сцені.

61. Збирати матеріали, цікавитися їх походженням.

62. Вивчати природу рідного краю.

63. Організовувати різні заходи в школі.

64. Звертати особливу увагу на поведінку людей.

65. Відвідувати гурток автолюбителів, обслуговувати автомобіль.

66. Проводити час із маленькими дітьми (читати книжки, допомагати, щось пізнавати).

67. Виготовляти різні деталі і предмети.

68. Організовувати харчування під час походів.

69. Будувати на новобудовах.

70. Шити одяг.

71. Збирати й ремонтувати механізми велосипедів, швейних машин, годинників.

72. Ремонтувати побутові електро- і радіоприлади.

73. Займатися у фізичному гуртку.

74. Займатися в математичному гуртку.

75. Готувати розчини, змішувати реактиви.

76. Відвідувати планетарій.

77. Відвідувати гурток біології.

78. Спостерігати за хворими.

79. Спостерігати за природою і вести записи спостережень.

80. Садити дерева й доглядати за ними.

81. Працювати зі словником і літературними джерелами.

82. Швидко переключатись з одного виду роботи на інший.

83. Виступати з доповідями на історичну тематику.

84. Грати на музичних інструментах, малювати або вирізати вироби з деревини.

85. Описувати мінерали.

86. Брати участь у географічних походах.

87. Виступати з повідомленнями про становище в країні.

88. Допомагати працівникам міліції.

89. Брати участь у гуртку юних моряків.

90. Приймати участь у вихованні молодших.

91. Виготовляти вироби на уроках праці.

92. Давати поради знайомим під час вибору моделей одягу.

93. Спостерігати за роботою будівельника.

94. Знайомитися зі швейним виробництвом.

95. Робити моделі літаків, планерів, кораблів.

96. Збирати радіоприймачі й електроприлади.

97. Брати участь в олімпіадах із фізики.

98. Брати участь у математичних олімпіадах.

99. Розв’язувати задачі з хімії.

100. Брати участь у роботі астрономічного гуртка.

101. Проводити досліди на тваринах.

102. Вивчати будову організму і причини виникнення хвороб.

103. Проводити досліди з метою виведення нових порід сільськогосподарських тварин.

104. Бути активним учасником товариства з охорони природи.

105. Брати участь у диспутах, читацьких конференціях.

106. Аналізувати факти й події в житті країни.

107. Цікавитись минулим нашої країни.

108. Проявляти інтерес до історії й теорії розвитку мистецтва.

109. Здійснювати тривалі і нелегкі походи, під час яких доводиться напружено працювати за заданою програмою.

110. Складати географічні карти, збирати інші географічні матеріали.

111. Вивчати політичний устрій різних країн.

112. Отримувати інформацію про роботу юриста.

113. Відвідувати гурток юних космонавтів.

114. Спостерігати за роботою вчителя.

115. Приймати участь у екскурсіях на підприємства.

116. Надавати людям різні послуги.

117. Брати участь у будівельних роботах.

118. Знайомитися з виготовленням промислових товарів.

119. Розбиратися в технічних схемах і кресленнях.

120. Користуватися точними вимірювальними приладами й здійснювати розрахунки за отриманими даними.

121. Проводити досліди з фізики.

122. Виконувати роботи, що вимагають математичних правил і розрахунків.

123. Бути асистентом у викладача при проведенні дослідів із хімії.

124. Збирати відомості про інші планети.

125. Читати про діяльність біологів.

126. Слідкувати за санітарно-гігієнічним станом приміщень.

127. Обслуговувати сільськогосподарські машини і знаряддя праці.

128. Знайомитися з веденням лісового господарства.

129. Вивчати походження слів і окремих словотворень.

130. Вести щоденник, фіксувати події й факти.

131. Вивчати історичне минуле інших країн.

132. Неодноразово переглядати в театрі одну й ту ж п’єсу.

133. Читати про життя і діяльність відомих геологів.

134. Вивчати географію нашої планети.

135. Вивчати біографію політичних діячів.

136. Оцінювати вчинок товариша, знайомого, літературного героя.

137. Читати довідкову літературу про засоби пересування.

138. Навчати і виховувати дітей.

139. Спостерігати за роботою фахівця на виробництві.

140. Постійно спілкуватися з людьми.

141. Проектувати будівельні об’єкти.

142. Відвідувати виставки товарів побутового призначення.

143. Виконувати креслення, проектувати машини.

144. Вивчати та аналізувати будову радіоприладів.

 

Аналіз результатів дослідження

Учні заповнюють лист відповідей у відповідності з інструкцією. У листі відповідей, який заповнюється учнем, підраховується окремо кількість плюсів та мінусів у кожному стовпці. Результати записуються у вільні клітинки під кожним стовпцем: у верхньому рядку фіксується кількість плюсів, у нижньому відповідно загальна кількість мінусів.

Кожен стовпець бланку відповідей (завдяки спеціальному групуванню запитань) відповідає тій чи іншій галузі діяльності (див. Дешифратор бланку відповідей). Після підрахунку кількості плюсів і мінусів у кожному стовпчику виділяємо з них три-чотири, у яких виявиться їх найбільша кількість. Якщо серед усіх 24 стовпців буде кілька з однаковим числом плюсів, то слід рахувати, що домінуючому інтересу відповідає стовпець, у якому міститься найменша кількість мінусів.

 

Дешифратор до бланку відповідей

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

67

68

69

70

71

72

73

74

75

76

77

78

79

80

81

82

83

84

85

86

87

88

89

90

91

92

93

94

95

96

97

98

99

100

101

102

103

104

105

106

107

108

109

110

111

112

113

114

115

116

117

118

119

120

121

122

123

124

125

126

127

128

129

130

131

132

133

134

135

136

137

138

139

140

141

142

143

144

 

Галузі господарства

1 – Фізика

2 - Математика

3 - Хімія

4 - Астрономія

5 - Біологія

6 - Медицина

7 - Сільське господарство

8 - Лісове господарство

9 - Філологія

10 - Журналістика

11 - Історія

12- Мистецтво

13 - Теологія

14 - Географія

15 - Громадська діяльність

16- Право

17- Транспорт

18 - Педагогіка

19 - Робітничі спеціальності

20 - Сфера обслуговування

21 - Будівництво

22 - Легка промисловість

23 – Техніка

24 - Електротехніка

 

Категорія: Діагностичний матеріал | Додав: tatiana-kravec
Переглядів: 2093 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar