Понеділок, 2024-05-13, 5:43 AM
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайт шкільного психолога Кравець Тетяни Віталіївни

Каталог файлов


Рекомендації вчителям з адаптації першокласників до школи
2015-10-25, 8:47 PM
Рекомендації вчителям з адаптації першокласників до школи

1. Використовувати всі можливості навчального матеріалу для того, щоб зацікавити учнів, ставити проблеми, активізувати самостійне мислення;

2. Організувати співробітництво учнів на уроці, взаємодопомогу, позитивне ставлення класу до предмета і навчання в цілому;

3. Правильно формувати стосунки з учнями, бути зацікавленим у їхніх успіхах, мати авторитет;

4. Бачити індивідуальність кожного учня, мотивувати кожного, спираючись на вже наявні в учня мотиви;

5. Урахування вікових і індивідуальних психологічних особливостей дітей.

6. Демонстрація вчителем віри в успіх дитини.

7. Відділення оцінки конкретного вчинку від оцінки особистості дитини.

8. Запобігання груповій критиці дитини або її робіт, а також порівнянь її помилок з постійними успіхами інших учнів

9. Порівнянні якості роботи дитини тільки з її попередніми роботами.

10. Указуючи на помилки, намітити шлях до успіху.

11. Акцентування уваги учня на його успіхах, перемогах. Створення ситуацій успіху.

12. Надання емоційної підтримки учням словами, поглядом, дотиком.

13. Запобігання частому використанню в мові слів-заперечень.

14. Підтримка і заохочення проявів активності в роботі на уроці у скутих, сором’язливих, тривожних дітей. Важливо звертати увагу інших учнів на їхні успіхи, підвищувати їхній статус у класі

15. Бажано не наполягати на публічних виступах і відповідях перед усім класом тривожних, невпевнених дітей. Певний період їх можна включати в групи з 2-3 учнів, що разом будуть розповідати вірш, співати пісню і т.д., щоб вони відчули підтримку.

16. Саморозвиток виникає тоді, коли учень на основі знань і вмінь, отриманих у процесі навчання та виховання виявляє недостатність наявних знань для вирішення певної проблеми. Отже, необхідно створювати саме такі ситуації, які спонукають учня до самостійного пошуку вирішення проблем, розвивають його ініціативу звернення до додаткових джерел пізнавальної інформації, формують його самостійність. Діяльність школярів переходить на рівень самоорганізації і саморегуляції.


Категорія: Для вчителів | Додав: tatiana-kravec
Переглядів: 498 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar